دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام دیوونگی با تو با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ
نوشته شده توسط : حسین پیامی

( آهنگ : امین رستمی ، ترانه : مهرزاد امیرخانی ، تنظیم : مهران خالصی )

 

دانلود آهنگ امین رستمی

———————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Amin Rostami – Divoonegi Ba To

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Amin Rostami – Divoonegi Ba To

 

———————————

متن آهنگ امین رستمی به نام دیوونگی با تو

دنیامون آرومه ، چشمات روبرومه

کی چشماش مثل تو اینقد معصومه

وقتایی که دلگیرم دوتا دستت میگیرم

من زنده م چون واسه چشمات میمیرم

از تو چشمام می خونی تب عشقو به آسونی

دردامو از همه بهتر میدونی

فقط با تو می خوام بارونی شه هوای چشمام

تویی تنها نتقطه روشن این روزام

حال خوبیه دیوونگی باتو ، چقد دوست دارم دیوونگی هاتو

حال ما دو تا همینه همیشه ، هیچکی مثل ما دیوونه نمی شه

آره زندگی کنار تو خوبه ، خوبه حالمو دل من می کوبه

باید آسمون همیشه بباره ، آره عاشقی دیوونگی داره

♫♫♫

دوست دارم ، دارم دلو به دل تو می سپارم

 تنها بودم تنها حالا تو رو تو دلم دارم

دو تا عاشق ، مثل هم ، دو تا دیوونه بی آزار

حالشون خوبه بی دلیل ، دو تا دیوونه دو تا بیمار

حال خوبیه دیوونگی باتو ، چقد دوست دارم دیوونگی هاتو

حال ما دو تا همینه همیشه ، هیچکی مثل ما دیوونه نمی شه

آره زندگی کنار تو خوبه ، خوبه حالمو دل من می کوبه

باید آسمون همیشه بباره ، آره عاشقی دیوونگی داره

———————————




:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: